Söndag - URK!!

2010-11-07 / 19:24:27
Usch o fy vilken helg...är heeeeelt död i hela kroppen...

Fredag: after work med jobbet hemma hos yvonne! jätte kul/trevligt och så vidare....blev inte så värst sent men fylla blev det hehehe... min mamma kom o hämtade mig hemma hos henne då jag inte ville gå hem ifrån grimeton ;)
sen sov jag när jag kom hem, o blev väckt av jason vid 6 tiden på morgonen....
fick sovit lite middag sen på lördagen o det var ju tur!

O igår var det nya tag, Halloween fest på kåken, jag o tommy åkte hem till Anna o Billy förfest, o små roliga händelser inträffar...pizza var inblandat, som vi skratta när det var över =)
Utklädda var vi oxå, anna hade en massa sår o jag... jaa jag vet inte det var sprutor o blod =)
tyvärr fick jag inte tagit nått kort utan jag får snällt vänta tills anna lägger upp bilderna =)

Jag vann iaf bästa utklädnad på kåken o fick en flaska champange, vad jag nu ska med den till, då jag inte gillar sån stekardricka! ;) men jag fick släpat med mig den hem när vi gick genom skogen...
Vi var 3 par som hade följe genom skogen o fy tusan, det var kålsvart o iskallt men vi kom hem till slut o när jag kollade på klockan när vi kom hem så var den nästan 4!!! o shit.....o när tommy frågade i morse om jag ska gå upp nån gång o frågade vad klockan var, då svarar han halv 2!!! Nejjj, snacka om att sovit bort hela dagen...

Men jag fick i mig lite frulle, om man nu kan kalla det frukost kl 2 på eftermiddagen?! sen röjjde jag upp lite här hemma o gick sedan o hem till mamma där jason var, då åkte vi ut till veddige för o tända ljus på Eriks grav (då jag inte hann med detta igår) jason fick ett ljus o jag ett.
sen släppte mamma av mig i trönninge så jag kunde hämta hem våran bil...

För att sen äntligen få en kebabtallrik!!! o när jag ätit den blev jag riktigt kass...o snart e det dax o sova igen...vilken helg...nu skall det vara många alkoholfria helger framöver...för jag känner mig inte ett dugg utvilad, men jag har dock haft Väldigt Roligt!!!!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: