Söndag - pepparkaka

2010-11-28 / 19:18:37
Oj har jag inte bloggat sen onsdags...jajaja jag var ju sjuk men i fredags tog jag mig till jobbet men när jag kom hem så var jag helt färdig...

Har advents/jul pyntat lägenheten, o jag bara älskar denna mysiga känslan som alltid blir i hemmet när man tar fram allt juligt =)

o helgen har bestått av pepparkakshus byggande ( jag svor åt det huset ett antal ggr men till slut så stod det upp med fyra väggar o ett tak!
i morse så bakade jag o jason pepparkakor i alla möjliga figurer o former...


sen har jag även testat o vara rödtopp för att sen färga det svart då jag såg helt anskrämlig ut!! men nu är jag mitt gamla jag med svart hår!

idag åt hela familjen mat hemma hos mamma o pappa o alla fick varsin matlåda med sig hem...gött =) för då slapp man tänka på det... ;)

sen gick vi ner på stan o kollade lite så mycket motion blev det o det känns nu...är verkligen super trött så jag tänkte passa på o krypa ner i sängen jämte jason o försöka somna tidigt...då tommy är i väg o spelar match så får man passa på o mysa med lillkillen ;)

imorgon börjar en ny arbetsvecka o ja egentligen känner jag inte för det, men ja det går snabbt o snart är det helg igen ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: