Torsdag - Irriterad

2010-03-04 / 22:54:35

Nu är jag sådär smått jävla irriterad....känns varken kul eller inspirerande... Idag var EGENTLIGEN min sista dag på HG, men för ett tag sen frågade bossen mig om jag kunde hoppa in imorgon på kontoret o fixa det sista osv...visst kan jag väl tänkte jag....
Men Shii fick jag, Imorgon ska jag ut o köra istället...Jag är INTE nöjd med detta...och tommy som hoppar runt på kryckor o ska försöka ta hand om/aktivera Jason är DEFENITIVT inte nöjd!
Han sa nånting om att " han kan ta HG o köra upp det i röven någonstans" osv...
Jag förstår honom,helt i hållet och känner mig lite besviken, för det är inte kul o avsluta 4 år på detta viset, men det är kanske vad som behövs för att gå vidare helt i hållet...som det känns nu så vill jag inte komma tillbaka...

På måndag börjar mitt nya liv och jag är lite små nervös men efter detta idag så är jag bara jävligt taggad, det ända jag är rädd för är att jag ska försova mig eller nått sånt hemskt... får väl ställa 2 väckarklockor på måndag hehehe...

Nu är jag trött o fortfarande irriterad men jag ska lägga mig o försöka sova av det värsta...
Tur att jag avslutade sista hemma hos anna o billy,frida som köpte glass o fick mig på lite bättre humör ;)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: