Onsdag - tandis

2010-03-31 / 21:20:16

Idag fick jag sluta lite tidigare för att jag skulle med jason till tandläkaren, gick la som väntat dvs sådär, men efter en halvtimme öppnade han munnen såpass  att dom fick titta lite på tänderna iaf...
snacka om att ha ett bestämmt humör...
men vi slipper iaf komma dit en gång till,och han fick en tandborste och en lite ödla som tack för besväret ;)
jag hoppas att nästa gång vi ska dit, att det går mycket mycket bättre, tur att det är ett år till nästa gång.

efter det besöket tog vi en sväng på stan, hade lovat jason att gå till leksaksaffären o att han skulle få välja en sak, han valde en pennvässare =) hehehe så han kan vässa alla sina färgpennor.
hela kvällen har han suttit till o från o vässat ;)

När vi sedan kom hem va det dax o ta tag i tvätteriet, sen mattime o lite tvtid, nu glor jag på csi o ska strax gå ner o hämta sista tvätten.

Och imorgon är det lyxdag, börjar 10 och slutar 15 =) sen är man långledig, känns himla gött faktiskt!
nått roligt ska man väl försöka hitta på, på dom häringa dagarna!

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: