Måndag - riktig arbetsdag

2010-03-15 / 20:04:37

Huuua idag känner jag mig riktigt måndagsaktig, trött o sleten med andra ord ;)
Hade en "riktig" arbetsdag idag, eftersom vi bara var 4(!) st idag på hela plejset som jobbade,(övrig personal har varit i barcelona över helgen och kommer åter i arbete imorgon) så va jag tvungen o jobba i det "äkta" bolaget och inte fjanta runt i "låtsas" bolaget.
Det va riktigt roligt o få göra det på "riktigt" men man fick va super noga så man inte gjorde fel nånstans med frakter osv...

Sen hämta jag jason på dagis och vi åkte hem till mamma o pappa och tog en fika o tjötade lite, sen åkte jag o mamma ner en sväng på stan för o hämta lite grejjer. Jason ville inte följa med utan ville stanna kvar med morfar ( jag o mamma tappade typ hakan) men dom hade haft det bra när vi väl kom tillbaka! han hade passat på o bajsat med till morfars förtjusning ;P hehehe

Sen hem o kura ner sig i soffan med värmande tillbehör, frös som bara den, fick i mig lite värmande soppa och en morgonrock ovanpå kläderna, det värmer det =)
har haft känningar av huvudvärk med så lite piller och en tidig sänggång så är jag på topp igen...
dvs jag ska snart sova ;)

har hittat ytterligare en snygg doja jag gärna velat ha ;)

Så jävla läcker =D

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: