Fredag - Det är över nu...

2010-03-05 / 22:55:11

Men jag kommer ihåg alla dagar med er...Hahaha som jag fick till det... ;)
Jaaa, då har man jobbat färdigt helt på vardagarna i en glassbil...känns väldigt konstigt faktiskt...

Jag fick tatt med mig jason till jobbet idag...han älskar ju verkligen glassbilarna, så vi åkte ner o åt en glass prata lite med bossen, fick lite "tjänstledigt-papper" osv...
Sen åkte jag o Jas o tankade med den stora blå o sen vidare upp till varberg där jag släppte av honom...han var så stolt/nöjd där han satt i bilen o log och skrattade, pratade i massor om allt och ingenting...
Synd att jag itne vågade att ha med honom en hel tur, men risk finnes väl att hela glassbilen skulle va förstörd inuti hehehe...

Nu sitter jag här i soffan och njuter, precis käkat ost knäckebrödsmackor o dricker en STOR kopp te...blev på partymood när jag körde från jobbet, lyssna på högsta volym (guns n roses) i bilen o bara njöt av att köra därifrån...
Känner nästan för att supa till det nu...men det får va... Men imorgon kanske, någon som mer är sugen?!

Imorgon blir det iaf en bio dejt för mig och Jason med Daniel o Linus, det blir mumintrollen denna gången, kommer nog bli trevligt, eftersom både jag och daniel har våra barnasinnen kvar, vi har ju nästan roligare än barnen hahahah

Nä nu ska jag dricka upp min kopp sedan sängen...

Puss PUss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: