Tisdag - nära

2010-06-01 / 23:55:39
fått gjort en hel del idag...klippt, städat lite, bäddat rent, tvättat...tagit en powernap mitt i allt ;)
badat jason, lagt honom....
som tur är så var tommy så söt o ställde sig o gjorde matlådor till oss när han kom hem från fotbollen...i det läget är han guld värd ;)
för jag va helt färdig...men nu sitter jag här sent...borde sova för längesen men som sagt en powernap förstör lite ibland ;)

Nu är det nära...o samma sak i år...va fan ska man packa ner?! oavsett så ska mössa, vantar o långkallingar med...för ett år till som förra vill jag inte ha igen...satan vad jag frös!!!
men det ska bli sköt o få lite semester ;) mysigt när jag o tommy får va oss "själva" ihop och inte bara föräldrar...man behöver ladda upp batterierna på det viset ;)

Nä nu får jag hoppa ner i sängen

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: