Tisdag - hetta

2010-06-29 / 22:52:50
Oj vilken värme...o lite underbart är det allt =) så länge jag kan andas vill säga

Idag har jag jobbat, sen åkte jag o Jason o köpte jordgubbar och åkte hem till pappa o fikade, jason o pappa busade i skuggan medans jag försökte få lite färg på min vita kropp....tydligen hopplöst!
sen åkte jason iväg med tommy, och jag o pappa åkte för o kolla på golv, dom behöver nytt till sitt kök och jag e oxå sugen på ett nytt, då jag inte är supernöjd med det som ligger...
men det golvet jag ville ha var inte billigast, så det får tänkas lite på ;)

sen orkade varken jag eller tommy laga mat, så vi tog en promenad tillsammans med grannen rosie o hennes lilla leia ner till Mcdonken o hade mys mys...

För att sedan åka till Linda o försöka färga hennes hår....hahhaa vilken kaos...man ska inte färga hår när man är trött...=D det var färg överallt o försökte tvätta bort med vitkräm o sen var det vit kräm överallt, som vi skratta...
ganska trött i bollen nu...ska bli gött o krypa ner i sängen...

Puss puss



Ps.För er som inte förstod i förra inlägget, så har jag vänner men jag saknar en riktig bästis.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: