Lördag - "fläskläpp"

2010-06-06 / 01:15:58

jag e så kass på o blogga nu...ber om ursäkt till mina trogna ;)

Igår åkte vi på jobbet till Ästad för att göra fångarna på gården, Mitt lag vann!!!! men jag skadade mig rejält på ett rep...så nu är man svullen, blå/lila och ser ut som fan mellan benen...men men vad gör man inte för att vinna =) kul som attans hade vi o lite alkohol påverkade ;)

Men imorse va det inte lika roligt...totalt död i kropp o huvud...världens skallebank, sov mycket försökte aktivera jason så gott jag kunde medans tommy var i väg i ca 2 h, men sen fick jag lite piller o somnade gott och åt min frukost vid 3 tiden ;)

sen åkte jag o jason till mamma o pappa o myste lite, för att sen ha grillkväll nere hos oss, mumsigt som bara den!!! sen var det dax att färga mitt hår så det är fräscht inför SRF. och jag hjälpte linda att sätta i lite nagelslingor undertiden färgen verkade...

tommy somnade så sött på soffan, och jag började småpacka inför das festivalo! alltid lika svårt varje år...
anting har man för mycket av en sak eller för lite av en annan...
vi får väl se om man lyckas i år ;)

nu sitter jag här o börjar känna sig hungrig...inte kan man väl äta nu inte...nä det får bli sängen...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: