Fredag - helg

2010-06-18 / 22:45:27
Äntligen helg! som jag längtat...hela veckan lång bara för att få 2 dagar utan att ställa klockan o bara vila upp mig o göra vad jag vill...

Idag har jag kommit underfund med att jag måste ta tag i mig nu...börja röra mig ( blev lite fetare under srf) så nu ska det snart sättas igång...laddar för fullt!
men mest av allt saknar jag en "ut och gå" kompis...en timmes promenix varje dag nån som är sugen?

Har börjat cykla till jobbet nu...hur mycket det än tar emot så ska jag försöka hålla detta o fortsätta cykla den keliga vägen med uppförsbacke...nu eller ja nån gång i framtiden ska jag bli lite mer fit iaf hehehe

sängen kanske...men min mage kurrar...sugen på nått så jävla typiskt ;P

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: