Tisdag - promenix

2010-07-06 / 22:17:19
det häringa med en fin solbränna verkar inte gå så bra...morr...
inget solväder igår och inget idag....piss semester, kunde lika gärna jobbat...

men jag o jason har iaf fått röjjt lite här hemma (fast det knappt syns)
åkte iväg med en stor kasse kläder till Zara, vart på läjet o käkat glass med linda.
sen tatt en kopp med Cilla, ätit med mamma o pappa, vart i leksaksaffären med jason,samt nu ikväll gått en jättehärlig långpromenad med Cilla o hunden Loke.
fått gjort lite idag iaf, men jag vill ha lite sol nu o inte massa moln o blåst!!

i morgon är det sagt att det ska bli fint...men jag tvivlar på det (dom har ju sagt så hela veckan)
är det piss imorgon så ska jag åka upp till Ziiiiiita! har inte sett henne på evigheter, så om det nu är piss så gör inte det så mycket ;)

nyduschad o funderar på sängen...ciggen först kanske ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: