Söndag - sovit

2010-07-25 / 06:30:44
Oj vad jag har sovit, men känner mig fortfarande trött...

jobbade i fredags, sen gick jag en sväng på stan o shoppade lite smått o gått... för att sedan på kvällen festa till det lite...härlig stämning o jag va på super humör!

kollade på rydell & quick på såsen, sångaren i banden säger till mig när spelningen är slut. " du va helt grym, vilken energi du har" hahah häftigt värre ;) kan det bero på att jag kunde varenda låt ;)

Kom väl i säng vid 4 när all nattamat var äten o jag o grannen hade pratat av oss....

vaknade o steg upp vid 12 tiden, inte så pigg men ingen skallebank!
tommy åkte till garaget så jag o jason lekte först lite hemma, och sedan gick vi till lekplatsen vid polisen och lekte lite där, gick förbi hajen o handlade påvägen hem...tommy var i väg o hämtade thaimat till oss och sen när vi käkat blev jag så trött, så när jag o jason låg o kollade på bolibompa (vid 18.00-tiden) somnade jag...o har sovit nu i 12h.
så det var dax o gå upp tyckte jag allt =)

Idag....hmm.....vad ska man göra idag...kanske åka till gekås, mina lager här hemma börjar tryta....ja vi får väl se...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: