Söndag - slutet nära?

2010-07-11 / 22:13:55
Nu har jag börjat fundera på om slutet är nära för min älskade dator...för ett tag sen så råkade ju jason hälla en hel kopp te över den och den vägrade ge upp, men nu har det börjat stänga av sig själv, hänga sig hela tiden och bli as varm så man knappt vill röra tangenterna (jobbigt ord o stava) för då bränner man sig.
Så snart antar jag kommer jag inte få liv i min älskling utan det är "vila i frid"

Igår var "kebabcrew" iväg på mandys o käka, vi tryckte in oss(9 st) i våran bil o körde, gick galant, jätte god mat och man blev verkligen proppmätt!
Skall väl tillägga att jag var på stranden hela dagen med o brände mig på mitt fläsk, hahhaah o det var verkligen bara på fläsket som jag brände mig hahahaha

Idag cyklade jag o jason ut till getterön(stranden) så samblans varmt idag, kanske inget direkt solväder men gött o va där ute så det fläkta lite...
sen fick jason bestämma maten,det blev revben ;D
så åkte tommy ut till sin fars hus o skulle klippa hans gräsmatta och jag o jason traskade upp till mamma o pappa som jag inte träffat på evigheter känns det som...
Men när vi kom upp var dom ej hemma...(tur att man har en extranyckel) så vi tog fram lite trädgårdsredskap o började luka i landen och ta bort ogräs mellan plattorna osv...helt färdig blev jag =)
men mamma o pappa var nöjda när dom väl kom hem igen efter 1½h....

Sen var det sagostund för jason som somnade ganska snabbt o lätt idag...dock är här ju väldigt klibbigt idag, tur att tommy varit iväg o köpt en fläkt =)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: