Måndag - studsmattehoppning

2010-07-26 / 20:58:54
Igår åkte jag iväg till gekås...men jag gav mig iväg ganska tidigt, och tur va det för hela världen var typ där ;) märkte det dock inte försen jag kom ut därifrån.

Fick inhandlat nya gardiner till vardagsrummet + en matchande duk, denna gången blev det turkost/blått härligt uppfriskande. och jag tror tommy var glad o slippa allt rosa ;)
så det blev lite putsa rutor dammsuga, stryka när jag kom hem...sen åkte jag o jason med mamma o pappa till solviken o åt mumma mat ;) o mamma stod för notan ,LYX!

Idag har man jobbat, sen hem o busa lite med lille skrutt medans tommy fixade maten... sen åkte jag o jason hem till Åsa, james och lilla charlie. så pojkarna fick lekt av sig o hoppat på studsmattan...även jag var ju tvungen o hoppa :D

sen somnade jason som en stock när vi kom hem...och tommy är iväg o tränar...
och jag sitter o njuter i soffan av min ensamhet ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: