Onsdag - Jason 3år!

2010-01-27 / 22:42:59

Idag är det min lillprins födelsedag! Skulle jobbat idag, men min kära chef ringde o sa att jag skulle hålla mig hemma pga vädret =D blev överlycklig för då kunde jag spendera kvällen med familjen!

jason hade med sig glass idag till dagis o bjöd på, när han kom hem berättade han att han hade fått ett paket från dagis, det va en ficklampa o han var helt i extas över denna fina (enkla) ficklampa =)

Sen när jag lämnat honom så åkte jag för o hälsa på linda på jobbet (tog även ½h massage) hihi
Sen hem o då han jag bara innanför dörren så kom Ulla på besök, det blev kaffe o lite dessertglass (i denna stund ringde då chefen) satt med ulla i nån timme eller så o tjöta, var ju så längesen vi pratades vid sist...
Hon hade med sig ett paket till jason ifrån henne,bosse o Rikard =)

Sen va det dax o börja städa, sagt o gjort blev jätte fint (5 min efter pojkarna kom hem så såg det inte alls lika fint ut längre...) sen lite gitarrlir o vidare ner mot stan, stack in på hair of the dog snabbt innan jag skulle in på kvantum bytte några ord med grabbarna där, får väl se om det blir bra ;)

In på kvantum köpte 3st tårtbitar som vi skulle fika med hemma sedan,kom hem började laga mat (stekt fläsk med potatis,lingon o löksås) samtidigt kom pojkarna genom dörren, dax o öppna lite paket...jason blev glad för sina "thomaståget" - tåg han fick, det blev en helikopter, ett snöplogståg och en buss (bertie)

Bus hela kvällen men en mysig dag trots allt! Fick även ÄNTLIGEN hängt upp tavlan jag fick av weddig i våras typ så nu sitter den som en smäck på väggen, nöjd som fan ;)


Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: