Måndag - hallen

2010-01-25 / 22:14:49

Imorse var jag tok trött, och nu är jag toktrött ;)
Jag o jason har gjort massa ärenden idag, köpt dimmrar på cheapy (behövligt eftersom alla lampor i vardagsrummet hade lagt av) tack Rikard för att du hjälpte till o få lite ljus ;)

Sen åt vi myslunch på mcdonken, riktigt mysigt hade vi ;) sen åkte vi till ikea, va trött på hur våran hall såg ut, så nu har jag påbörjat projekt HALL. Fick inhandlat en hallmöbel, inte den billigaste men jädrans va snyggt o bra det blev, och våran lilla hall känns mycket större nu än innan ;)
Tommy va inte lika nöjd med att jag vart iväg o handlat, men ja det går väl över hoppas jag ;)


(det är ett skoskåp för er som inte ser/vet det)
köpte även en hylla som ska upp över i samma "färg" MEN jag tror inte det är så poppis o borra med ett slagborr så här dax på dygnet, så det får vänta tills imorgon eller en annan dag ;)

Men jag är supernöjd med mitt köp och det är huvudsaken =D

sen kom vi hem o då va det dax o tvätta, o sen till hajen o storhandla, så nu har vi mat hemma vilket känns bra, massa olika rätter o välja mellan finns det o det gillar jag ;)
Första gången jag sitter ner för i kväll o nu känner jag verkligen att jag har haft fullt upp hela dagen...
imorgon börjar min jobba vecka, den kommer inte bli rolig men men veckan flyger snabbt iväg när man jobbar..

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: