Tisdag - tar det slut?

2010-02-16 / 19:00:56

Sorry, att jag inte bloggat så flitigt det sista...är helt färdig i kroppen...så satans trött, håller mig knappt vaken på kvällarna,gått o lagt mig vid 8-9 tiden nu dom senaste dagarna...behöver SOL!!!
fan detta jävla mörker och denna jävla snö när tar det slut???

Idag har jag umgåtts med min älskade mamma o Jason, fikat, ätit semla o sedan en sväng på stan...fick äntligen köpt en ny skinnpaj till jason, han har ju växt ut sin gamla för längesedan så nu blev den en ny fin SVART!!
(för trött för o ta kort på den o lägga upp...)
Sen skulle vi handla lite mat, jag tänkte, vi gör nått enkelt i matväg ikväll,typ korv med bröd (jasons favvo) köper korvbröd men glömmer korven...va faaaaaan!!!
så ja det blev lite yoggi o mackis istället...jag måste få ordning på mitt huvudkontor känner jag hehehe ;) kanske börjar åldern ta ut sin rätt HAHAHAHA ;)

nu är tommy iväg o tränar med sitt pajjade knä (varför inte skit i o träna?!) och jason kollar på Dora o  Boots, o snart är det läggdax för både mig o jason...

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: zzara

väntar ju med spänning på bilden av din tatooo =)

Kommenterat - 2010-02-16 / 21:06:23  | URL - http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Mange B

Det tar aldrig slut...

Kommenterat - 2010-02-17 / 17:35:02  | URL - http://www.mangeb.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: