Söndag - Alla Hjärtans Dag

2010-02-14 / 20:40:47

Fredag: Jobbade, kom hem åt mat, dog. (gick o la mig o sov vid 7 )
Något trött ;) men när tommy sedan kommer o lägger sig vid 22 tiden så VAKNAR jag!!! skäller ut honom för att han väckt mig ;) och ligger sedan vaken till kl.03 =/

Lördag: Vaknar och är ganska trött, åker iväg o jobbar mina 10h, hem och mysa med familjen, jason e fortfarande vaken när jag kommer hem och han somnar i min famn när vi kollar på film, MYS =)
sen blev det sängen...lugn helg med andra ord...

Söndag: Kärlekensdag, ja jag vet inte ja...Idag firar jag o tommy 5årsdag...inga planer och ganska nöjd med det, Bakade Pizzabullar nu i kväll med en god sallad till som vi mumsat i oss precis.
Blev blommor och gele hjärtan dagen till ära, så det blir väl lite mys i soffan ;)

Nu blir det duschen, sen myset hahaha

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: