Söndag - rädd

2010-02-21 / 22:50:11

Det är inte så mycket som händer nu...bara en enda lång väntan...5 turer kvar att köra sen är det dax o packa ihop o testa sina vingar...
Har inte mått 100% det sista, vilket har gjort att jag egentligen inte känner för o börja nått nytt o va trevlig o käck...men som sagt det är 2veckor kvar att ändra mitt dåliga till nått bra...ska bara försöka fokusera på att vara positiv i mitt tänkande...
Men jag ska va ärlig o säga att jag är skitskraj! rädd för o misslyckas o behöva gå tillbaka till det gamla, rädd för att inte vara "bra" nog för att lyckas...många ångestfyllda tankar i mitt huvud...men jag SKA klara det, jag måste!

I fredags jobbade i snöstorm, var ingetvidare körde fast totalt 2 ggr, sen gick det i 40km/h hem på motorvägen,världens kö o man såg inte mycket precis...Men jag kom hem i ett stycke, trotts att tommy ringde hela tiden o va småsur över att jag itne avbröt o gav mig hemåt (förstår honom) men jag va tvungen o övervinna mig själv lite...

Igår va en ledig dag, jag o jason umgicks mest (tommy spelade match) vi var ute på promenad o sedan gick vi hem till mamma, vi fikade o sedan bjöd hon på kvällsmat fläskfilé i gräddsås och ris,super gott och tommy fick givetvis oxå äta...Sen hade jag o tommy mysig filmkväll i soffan, är förvånad att han var vaken heeeela filmen som va slut strax efter 12 ;)

Idag var jag svintrött, varit hela dagen...sov till halv 10 sen badade jag o jason, åkte ut till dagsås o skotta lite vid svärfars hus,eller ja tommy skottade ;)
Sen söndagsmiddag hos svärmor o charsten + en supergod efterrätt, mumsigt värre
när vi kom hem va jag helt färdig så jag somnade o sov nån timme eller 2 och nu sover mina små killar och jag sitter här o är inte direkt pigg men inte heller direkt trött...usch gillar inte detta...

Lite tv, sen sova... Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Mange B

Ähhhh, det fixar du!!!

Kommenterat - 2010-02-23 / 15:52:53  | URL - http://www.mangeb.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: