Torsdag - blod & tårar

2010-12-23 / 21:59:56
Slitit som ett djur idag för o hinna allt som skulle fixas.
Började med att tvätta för att sen hinna med o hänga upp o vika INNAN jobbet och dagis.
Men jag hann och vi kom båda två i tid, arbetsdagen var inte vidare lång dvs max 3h! Lagom tycker jag allt ;)

Hade avsked på jobbet med, sista arbetsdagen för våran platschef, fina tal hölls o en o annan tår syntes till. Även Julklappar delades ut,choklad och champange!
Sen var det raka vägen till Dagis, hämta Jason, Hem och umgås lite med Rikard, vi bytte julklappar o trixade med datorn,min och tommys.
Sen bad jag min pappa vara barnvakt åt Jas en stund medans jag skulle ner på stan och fixa det sista, fick köpt "finkläder" till Jas, samt nån julklapp och ett besök på systemet. Skulle handlat mat med, Men mina armar räckte inte till.
Så hem o fixa lite, få i jason mellanmål o sen ut igen med honom, först till fyndmagasinet o sen när tommy jobbat klart så möttes vi hemma hos Hans mamma o Charsten.
Jason klädde granen, sen åt vi gröt o julskinka.
Efter detta stressa vidare till Hajen o handla pålägg o sånt. För att komma hem o slå in dom sista klapparna!
NU äntligen är det över, vi får väl se om det blir nöjda miner imorgon eller hur det blir.

Jag e nöjd och jag hoppas morgondagen blir kanon, Huvudsaken är att Jason blir glad och det tror jag verkligen han kommer bli!! =)
Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Anonym

GOD JUL

Kommenterat - 2010-12-24 / 12:48:36  | URL - http://g.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: