Torsdag

2010-12-30 / 23:26:42
Usch idag bröt min sjuka ut... kom till jobbet men blev hemskickad med en gång...o tur var väl det,var helt färdig och har sovit hela dagen...men jag e varken snorig eller så utan bara helt utmattad och ingen ork...

när tommy kom hem från jobbet så åkte vi o handlade, helt färdig efter det...men fick handlat det som behövs till imorgon. så nu skall jag bara vila upp mig och inte bli sjuk.

Hade en underbar morgonstund med jason idag, vi myste i sängen o kollade barnprogram o han säger "Mamma du är min sockertopp" älskar den ungen.

Och nu ikväll satt hela familjen vid matsalsbordet o byggde med lego och verkligen hade det super mysigt, dom stunderna gör att det verkligen e värt allt!!! älskar mina pojkar!

Nu sover dom i varsin säng o jag har kollat kärleks komedi o lipat som vanligt ;) men jag är sån, yber känslig på alla sätt o vis. eller har jag bara för bra kontakt med mina känslor ;)

Funderar nu i slutet av året på det gångna året, mycket har hänt, förändrats,blivit sämre samt bättre.
Men idag är jag ganska nöjd och jag hoppas det nya året bara blir bra ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: