Tisdag

2010-12-21 / 21:27:30
Gött bara två dagar kvar denna veckan...
hade ju varit skönt om man bara kunde umgås vi 3 i familjen en större del under dessa 4 dagar jag e ledig...men så blir ju inte fallet...o jag e lite smått piss...måste man ses varje dag bara för det är jul?!
Jag vill ju umgås med min familj själv ibland oxå, vi ses ju som sagt inte så ofta allihopa....men men antingen får jag säga ifrån o bli den hemska eller så är det bara att bita i det sura äpplet o låta det va...men en viss känsla att det blir "tradition" o kommer pågå såhär i all evighet...SUCK!!! vad fan gör man?!

Allt detta har förstört min julkänsla jag har haft nu...o nu känner jag bara "ähh vi skiter i julhelvetet" så hemskt...men åhhh jag e fan förbannad o frustrerad!!!

jag hade verkligen behövt vara lite ledig nu o vila upp mig...vara med MIN familj, mysa med tommy o lilleman...

Nä jag e för pisstoff för o skriva mer...har nu förvandlats till grinschen!!!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: