Söndag - Helgen i positiv anda

2010-12-12 / 21:30:09
Hahaha enligt vissa i det verkligen livet undrar om jag är så förbannad hela tiden. hahaha han tyckte att jag bara var så himla arg i mina inlägg o rädd att det skulle smitta av sig på sin flickvän som läste min blogg =) som jag skrattade =) så dagens inlägg skall försöka gå i positiv harmoni!

Julbord i fredags med mitt jobb, himla trevligt supergod mat o dryck på grappa! o ingen svensk julmat utan italensk, så man blev inte sådär äckligt mätt utan lagom =)
Sen gick vi ner till sociten o dansade lite, sen stängde det klockan 1!? så vi gick vidare upp till Harrys men där va det inget vidare o en person fick mig på dåligt humör(tänker inte nämna vem utan vi glömmer det) så vi gick strax efter det o försökte få tag på en taxi så vi kom hem, för gå hem i stilettklackar är inte ok! ;)

o Hela lördagen slappade vi, käkade flöt jag o tommy, sen hämtade lilleman o jag och skrutten gick o la oss tidigt då vi båda var trötta...dvs vid 7 tiden... och sov hela natten åhhh vad utvilad jag var i morse ;)

Och idag hade vi mysig adventfrukost i köket, vi rostade mackor o satt o pratade om allt möjligt! sen gick vi ner på stan med bror o hans tjej för att åka lite skridskor. första gången för jason, det gick la sådär men det e bara o öva o öva...snart kommer han la på hur han skall göra ;) jag tyckte det var supermysigt. Sen var det fika tajm, för att sen handla mat o traska hemåt...jag var helt färdig då, så jag o jason la oss i sängen o kollade på film, jag somnade ;)

Nu på kvällen var det taccos som gällde...mumma!! sen åkte jag o Jason o hälsade på AnnCatrin o Andreas fikade lite o busade med napoleon =) och hämtade tomtekläderna till jason hos mamma. då dom har lucia firande på dagis imorgon! skall bli mysigt, o jason och jag har övat lite på sångerna ;)

Nu är det tv tajm o sen skall jag försöka somna igen...kan bli svårt ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: