Onsdag

2010-12-22 / 19:42:36
jaha det är som det är...orkar inte bry mig...kändes så himla bra med jul för en vecka sen men nu orkar jag inte bra mig, jag rycker på axlarna bara...

O alla som känner mig veeet att jag älskar paket! men idag var jag nere o inhandlade ett par nya jeans som tommy skall ge mig i julklapp. Så sa han när jag kom hem,
jaha o vad skall jag mer köpa?
Inget, svarar jag.
Men du blir ju inte nöjd med ett paket!!
Jooo, för jag önskar mig inget o orkar inte bry mig...
fuck jag hoppas det vänder... men men jag behöver nya jeans, o varför köpa en massa onödiga grejjer?! blir glad om min lilla familj kan vara sams o ha det bra, då är jag nöjd!

jaja jag skall sluta vara gnällig o bara negativ... men i år ser jag verkligen ingen tjusning i nånting... Hinner inte ens mellandagsrea för man skall på middagar o äta o äta o ÄTA!! åhhhhh.....

Nä imorgon, blir en super stressig dag...men jag skall väl lyckas o få ihop det, hoppas jag ;) Och sen slutar man lite tidigare, men inte hjälper väl det, desto mer att hinna med ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: