Juldagen

2010-12-25 / 22:43:13
Denna dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig...men men jag får väl göra det en annan gång antar jag... är nog lite deppig för tillfället...


Men Julaftonskvällen blev väldigt bra, jason blev så glad över alla klappar han fick,förutom dom mjuka... ;)

och jag fick fina klappar jag med,nya kläder, en ny "stinky", parfym, lotter,pengar och en fritös.
Fritösen invigde vi idag, mumma vilka goda pommes, väldigt farligt kommer antagligen bli asa tjock nu ;)

Jason väckte oss imorse med att skrika " NU SKALL VI BYGGA TÅGBANA MAMMA!!!" det var bara att stiga upp o börja bygga. Han älskar verkligen sina tåg mini stighelmer ;)


Så dagen idag har varit slappis dag, lekt med alla leksaker,kollat på massvis av filmer!



Slänger in en bild på mig i min tomteklänning =) söt skall man vara på julafton ;)

Nu blir det sängen...sista dagen imorgon, sen börjar arbetsveckan igen...

Puss Puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: