Julafton

2010-12-24 / 16:05:49
Alla andra dagar det senaste har varit skit, men idag när vi vaknade upp kändes hela jag som ett lyckligare jag!

Vi började med att öppna våra morgon paket, jason fick toy story 3 på dvd, samt lego från rikard och så öppnade han sin paket från dagis, något slags avtryck på hans händer, jättefint!



Sen åt vi frukost o byggde lego samtidigt...För att sen duscha o göra oss fina.

Åkte sedan ut till Allan/Farfar i Dagsås, drack nån kopp te/kaffe öppnade klappar o tittade på tv, trolltyg i tomteskogen.

Jason fick sitt efterlängtade Lokstall av farfar.Han blev väldigt glad över detta.


Tommy fick nån whiskey han önskat sig och jag fick ett väldigt fint kuvert =)


sen bar det av hemåt o jag o jason har kollat på film.

o nu är det dax o göra sig i ordning för att åka till Mamma & Pappa o fira julen med tomte, julmat och paket!!

Hoppas det blir en trevligt afton, för hittills kändes det himla bra!


God Jul

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: