Torsdag - över halva

2010-08-26 / 21:23:53
Igår var det mycket känslor i kroppen....idag är jag tillbaka i mitt rätta jag...fokuserad som satan...
Känns bara som jag inte vågar ställa mig på vågen o tjuvkolla... har nu gått lite mer än halva tiden med min diet...motionerat varje dag flera gånger både med cykel och promenader.

Förra gången blev det 5kg men då hade jag högre startvikt än vad jag började på denna gången, därför tror jag inte jag kommer gå ner lika mycket denna gången. men jag har iaf fått in lite rutiner i mitt liv, just att jag går en sväng i skogen varje dag...o det ska jag fan hålla fast vid....jag måste om jag inte ska bli tjockis igen... magen ska bort nu, jag har fått nog ;)

Det ända positiva med dieten just nu är att jag har mycket mer tid över till annat bara för jag slipper laga mat om dagarna vilket brukar ta en timme om inte mer...så helt plötsligt hinner jag med mycket mer om dagarna bara för jag slipper stå vid spisen...tummen upp för det ;)

Imorgon blir det inventering börjar 07.30 o håller på tills sent när vi e klara....o sen hela helgen...än vet jag inte hur jag jobbar...
och jason är hemma från dagis imorgon...studiedag så tommy är pappaledig...då kan dom ha en far o son dag =) behöver dom nog ;)

nä nu dusch sen säng...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: