Tisdag - första dagen...

2010-08-24 / 06:45:44
igår va det första dagen med diet...o första dagen är värst....man e hungrig o trött o jag hade super ont i huvudet...
men det gick...o nu sitter jag här o äter min shakefrulle...ganska ok man tänker ju på att det kommer bli bra i slutändan!
fick vägt mig igår med innan jag började, ska bli intressant o se hur många kg som rasar...

promenerade med cilla igår efter jobbet, tvättade även...sen tränade tommy, men det var ganska skönt o få va själv när man är hungrig o lättretad ;)

nu ska ja dricka upp det sista o sen göra i ordning lilleman för att sen försöka cykla till jobbet i den här stormen ;) hmmm kan nog bli lite motstånd ;)

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Amanda

vad är det för diet du kör på?

Kommenterat - 2010-08-27 / 10:00:39  | URL - http://awanba.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: