Söndag - storhandling o brödbak

2010-08-29 / 22:17:58
helgen är över... varför går den alltid så himla fort?!

Känns som man knappt hunnit med nånting...igår var jag o tommy ute hos virre på kvällen o grattade henne på hennes födelsedag tillsammans med massa vänner!
Innan på dagen var vi snabbt i kungsbacka dvs mindre än 1h, så jag fick köpt nya löpardojor...min gamla har några år på nacken...

Så idag när jag vaknat o käkat var jag ju tvungen o ge mig ut o testa =)
kanon bra inga skav o jag nästan flög fram ;) så trotts att jag tyckte dom var lite dyra så är det helt ok!
och min älskade var ju snäll o betalade...för tydligen hade jag inte det beloppet på kortet (pinsamt i kassakön)

Sen har jag varit o storhandlat mat för första gången på evigheter typ, lagat mat o faktiskt ätit riktig mat nu ikväll...ingen stor portion men ändå så man fick tugga lite ;)

Känns trotts ingen stor förlust på vågen denna vecka, helt ok! jag har fått nya vanor i mitt liv o jag känner mig piggare i själen!

Fick även bakat lite bröd idag, flera år sen sist ju...bakade jämt eget bröd förr men sen försvann tiden... så mums bröd väntar imorgon ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: