Onsdag - rensa?

2010-08-25 / 22:05:38
Har lovat min kära vän mucki att inte bli bitter...bitter över det jag aldrig blir... men nu sitter jag här o drömmer om hur det kunde vart om jag valt annorlunda på vissa vägar här i livet... men jag tror ändå att det kommer komma en tid...

Känner mig bara helt enkelt ur funktion just nu... en jävla massa känslor inom mig som sprängs på olika vis...
måste rensa mig själv o känna efter... men det finns så mycket jag saknar..som fattas mig!

Mitt glada yttre är det en fasad av en krossat inre fyllt av ensamhet?!

Många deppiga höstfrågor nu...men här är det ända stället jag bara kan skriva fritt... utan att få massa svar man inte vill ha ;)

Puss
Kommentarer!
Postat av: anna

jag tror inte att du ska tänka så mycket. man ska inte se tillbaka(älta) du hade kanske inte valt på något annat sätt ändå. det e lite som i filmen butterfly effect, hur han än väljer är det alltid någon som inte får det så som han vill. tänk inte så mycket, lev i nuet och njut!!!!!

Kommenterat - 2010-08-27 / 12:38:47
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: