Onsdag - finna nytt?

2010-08-18 / 22:26:33
åhh vad keligt det är att vara vuxen...ibland önskar jag att jag var ett litet barn igen, kunde bara leka o ha roligt hela dagarna utan något större ansvar o behov.

Känns som jag förlorar allt...och det är svårt o finna nytt...man tror man har nått o vips så är det borta...
jag försöker o försöker, men handlar det inte om o få nått tillbaka med?
förlåt att jag pratar i gåtor, men jag vet inte hur jag ska förklara mig...



Idag har tiden bara runnit iväg...efter jobbet försökte jag röjja upp lite här hemma...känns som det jämt är skitet, kanske beror det på katten...ja vi skyller på katten, lättast så ;)

Sen kom yvonne med hennes döttrar, så jag klippte dom...

sen åkte jag o handlade lite mat...lika keligt som vanligt men ett måste...

sen myspys med familjen och nu väntar nog sängen...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: