Måndag - drama

2010-08-02 / 20:47:33
Än håller det i sig...trots jag va apa trött efter vi grillat o ätit nu ikväll tog jag musiken med mig o gav mig i skogen o var lite hurtig...jag e fan stolt över mig själv! =) bara jag håller detta nu...

Idag har det varit drama på jobbet...på lunchen idag fick min kollega ett epilepsi anfall, det var nog det värsta jag sett...riktigt obehagligt och han föll så illa så det blödde massor i bakhuvudet så ambulansen kom o hämtade honom...men han mår bra nu, så jag antar han kommer o jobbar imorgon...men riktigt läbbigt o se nån vara helt frånvarande o bara skaka o tugga fradga, helt likblek...tur att det inte gick värre....

Jobbat över idag med...blev 1h över tid...kommer antagligen bli det imorgon med...håller på o sy (ja ni såg rätt) det är mässa nästa vecka o ingen på jobbet är lika duktig som jag på o sy...så jag har släppt min skrivbord o bara engagerat mig i tyg idag...o mer blir det imorgon o på onsdag hoppas jag att jag är färdig med allt!

Nä nu blir det tv i sängläge...dödstrött!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: