Måndag - Danmark

2010-08-09 / 23:16:26
Hela helgen har jag o min lilla familj spenderat i DK, vi har varit på fiskfestival i Hertshals o tommy har fått gå utmed kajen varje dag o titta på sina älskade båtar ;)

o lördagen blev det kalas för hela slanten...massa öltält o liveband överallt, lite småberusade blev vi allt...men mycket mysigt o trevligt =)

söndagen var vi på nordsjömuseumet o kollade på massa fiskar...jason var lite fashinerad av alla grejjer...
hälsat på släkt o vänner till Charsten (plastsvärfar) vi bodde ihop med svärmor o charsten. dom var där en hel vecka...

O jason har åkt färja för första gången...lite små spännande =)

kom hem väldigt sen igår...var hemma vid halv 12, så dagen idag har varit tröttsam...fick lägga mig o vila en stund efter jobbet...
hoppas denna veckan går superfort, så man kan få helg igen...då vill jag va hemma o vila upp mig ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: