Måndag - bitter...

2010-08-16 / 20:33:10
Känner mig så jävla åtsidosatt idag...tror bägaren rann över lite....för när fan är det min tur o få göra nånting?!
allt började när vi kom hem...jag ställde mig o lagade mat, när det var färdigt tog jag min gitarr o satte mig på balkongen för att få lite egentid....men icke! jasons blöja hade läckt (han skulle sova) o tommy kollade på ett "viktigt" program på tv:n. så vem får fixa allt? jo jag! jag som aldrig får en stund över till mig själv, o speciellt inte nu när tommy är borta 3-4 kvällar i veckan o 1 dag per helg...Jag blev vansinnig...kan man inte ens få 30 min för sig själv när jag är "ensamstående" med lille skrutt resten av hela jävla veckan...tydligen inte...
så jag la mig i sängen med lilleman o kokade, jason somnade o tommy åkte iväg o tränade i vetskap om att han borde avlasta mig mer när han e hemma så sällan....
trött på o dra hela jävla lasset själv ALLTID!!!

det var inte såhär jag trodde det skulle bli....


så då har jag fått avreagera mig lite...skönt att måndagen är över...4 dagar kvar sen är det helg...o denna helgen ska jag va lite piggare än förra...
har dock inga planer, antar att tommy ska iväg på nån innebandy grej, så det blir väl myskväll med jason =)

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Ingalill

Har du provat med att säga: Du, jag drar nu...kommer snart hem igen när han kommer innanför dörren?? Det brukar bli ett wake up call. :)

Kommenterat - 2010-08-17 / 16:08:14  | URL - http://skallinge.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: