Lördag - egen tid

2010-08-21 / 22:49:27
Idag har jag fått lite egen tid...och det är guld värt! man får lite mer ork och lite mer tålamod ;)

Jag o min kära lollo tog en sväng på stan o gick i varenda tjej affär o glodde o tittade o kände...vi pratade o skrattade o livets kändes så himla bra!
fick shoppat lite oxå...

från lindex, blev bara så kär i den ;)




Och sen en sväng in på gina, självklart var jag tvungen o köpa ett nytt svart linne, eftersom mitt gamla är sletet o sönder...


Blev även en ny väsk/plånbok...fast knallrosa och så är det små söta döskallar på =) me likee=)

Sen när jag kom hem var jag lite trött, så det blev en powernap...
För sen hade jason bestämt vad som skulle ätas till kvällsmat och det var PIZZA!!
så vi åkte till campino o käkade där för engång skull...
Sen ville tommy ha lite egentid så jag o jason fick gå till Mamma/mormor o pappa/morfar o spendera lite tid...alltid lika givande...o sen gick vi alla fyra en mysig promenad hem igenom skogen...

O sen kan ju inte jag bara sätta mig o slöa, Näää jag börjar röjja runt i städskrubben o slänga massa gammal skit jag samlat på mig o glömt av att jag ägde osv...sen när det var färdigt då kunde jag sätta mig i soffan o slappa...

Jag tror jag har nån förkärlek till o slänga o röjja bland saker för att sen få köpa nytt... ja ibland blir jag inte klok på mig själv...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Carro

Det e ju jättekul att slänga å köpa nytt !!

Kommenterat - 2010-08-22 / 11:22:33  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: