Fredag - Inventering

2010-08-27 / 22:22:09
Idag har vi haft lite inventering på jobbet...nu inser man hur mycket grejer man säljer från jobbet...mycket är skit oxå ;) men mest roliga grejer ;)
jag,gabbe o david provade olika hattar medans vi räknade o skrattade gott =) så det har varit en rolig dag på jobbet!! =)

när jag kom hem så tog jag mig en lite powernap,sen var jag ju tvungen o ge mig upp i skogen o klockan var kanske lite väl mycket för jag var helt ensam på slingan...lite smått läbbigt, jag gick o kollade mig omkring hela tiden, livrädd för "äckliga gubbar". inte en människa jag mötte, så tydligen efter kl.20 en fredagskväll har folk annat för sig att göra än att motionera ;)

Innan jag gick hem så gick jag till mamma o pappa o hämta ett par skor mamma hade tagit hem till mig från sitt jobb... mina gamla har släppt lite i sulan...inte så praktiskt ;)

Här e dom, min nya vardags/fest stövel lagom klack så man kan gå en bra bit utan smärta, samt gott resår upptill så man kan ha byxerna innanför o ändå kunna stänga ;)
jag gillar dom iaf =)



Hittade en söt bild, när jag tömde kameran.

Jason matar Nala med en banan (skall tillägga att Nala älskar verkligen banan)


Puss puss



Ps. länk till Amanda , Måltidsersättning detta är det jag går på ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: