Torsdag - promenix

2010-04-15 / 20:48:16
Jobbade länge idag...men jag fick ju sovmorgon så jag ska inte klaga ;) dagen ser likadan ut imorgon med...trist o jobba länge på fredagar men men...
jag o jason har röjjt bland mina sockar o trosor idag, slängt gammalt o lagt in det fint i garderoben, undrar hur länge det ligger fint?! tippar på max 1 vecka ;)

Sen kom Anna o vi tog en super promenad, vi gick o gick o pratade om massa nödvändigheter ;)
sen laga lite käk, och nu sitter jag o tommy i soffan...har sitter här o hejjar på sitt älskade DIF...hmmm

jag har fröset hela dagen...o jag sitter nu o fryser...varför? hmm
sen har jag tydligen stora problem med att hitta ett previtivmedel som inte min kropp "stöter" bort...vart enda en som jag provat funkar inte...o nu finns det inte så många mer jag kan prova, så jag känner att faaan ska det va helt jävla hopplöst eller?
ja vi får se om läkaren har nått o komma med på måndag när jag ska tala med denne...

Nä nu ska jag strax krypa ner i sängen o glo lite tv innan det är läggdax

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: