Onsdag - mys

2010-04-28 / 21:01:56
Efter jobbet så åkte jag o jason ner på stan...gick i lite affärer o vi fick shoppat ett par mjukisbyxor till jason för 29 kr =) och en tröja, kallingar o sockar.
köpte inget till mig! (stolt som rackarns)

Sen när vi kom hem så började jag o jason baka muffins, och då använde vi min nya smidiga tupperware quick chef lll, efter som min elvisp inte är som den ska funkade detta kanon, ingen smet som skvätte o allt blev kanon är riktigt imponerad av denna produkt!

Sen va det dax för käk o då kom svärmor på besök, hon hade med sig lite parfym till mig =D och en liten "dansande colaburk som sjunger" till jason han tyckte det va jätte rolig ;)

o efter maten blev det fika, tommy stack i väg o spelade korpenfotboll och jag o svärmor hade en mysig kväll tillsammans ihop med jason!
Nu ska jag kika på mitt favvo program sedan blir det sängen!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: