Måndag - ensam mamma

2010-04-05 / 20:18:08

Idag har jag vart helt själv med jason, tommy har ju varit i väg o spelat sista matchen i kvalet upp till div.1 och för några timmar sen fick jag reda på att dom klarade det och är nu färdiga för div.1 =D är så glad för hans skull!

Och för Jason är vi inne på 3:e natten nu utan napp, peppar peppar....i morse va det mycket gnäll för nappen,och dom här dagarna har han vägrat sova nån middag för han inte hade napp...och det har varit svårt o få han till o varva ner....men ikväll nu när vi va ensamma gick det hur bra som helst o få han till o somna i tid ;)
allt som krävs är mamma ;) hahhaha nä jag skojja bara...
ska bli intressant om han sover middag imorgon när han ska till dagis...

Fick förresten klippt jason idag med...och han satt riktigt stilla för en gång skull så det blev bättre "jämnt" än vad det har blivit dom andra gångerna ;) 


Rikard var på besök idag, vi käkade lunch här hemma och tog en kopp te/kaffe och tjötade om allt o lite till....mest hus, jag har blivit sjukt sugen på hus...men ändå vill jag inte... tur att det inte är bråttom ;)

sedan vid halv 5 tiden cyklade jason på sin cykel och jag gick upp till mamma o pappa, vi fikade lite o sedan beställde vi thai mat och åt, riktigt mumsigt o man blir riktigt "gobba" mätt ;)

När vi kom hem så va det ju då läggdax, och ibland undrar jag vad jag har för jävla grannar??? vem fan börjar borr med slagborr kl.20 på kvällen??
Precis när jag fått jason till o sova börjar dom....jag blev vansinnig!!! som tur va vaknade han inte...men va fan liksom, dom kunde ju gjort det innan idag...eller har jag fel?!
Kanske bara jag som är en sån jävla bitter fitta, hahahaha ;)

nu blir det lite tv time innan sängen väntar, och imorgon blir det uppstigning tidigt och jag måste ju cykla SUCK O STÖN!!! bara det inte regnar, då dör jag fan ;)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: