Torsdag - lite senare...

2009-09-24 / 22:46:04
nu sitter jag här själv i soffan, grabbarna sover o jag ska strax krypa ner jag med...

i eftermiddag har jag mått lite bättre o fått lite mer ork...så jag bestämde mig för 2h sen att imorgon ska jag jobba...om inte nått allvarligt skulle inträffa under natten...
är ju inte så farligt o jobba en dag o sen va ledig 4, helt ok faktiskt...så även om jag mår lite halvpiss imorgon är det ju inte hela världen...

har ringt o polisanmält misshandeln av simba idag, väldig trevlig kvinnlig polis i andra luren...
grejjat lite i köket, ska fortsätta mer med det på måndag tänkte jag...

fått telefonsamtal av en gammal kär vän som jag inte pratat med på evigheter, väldans trevligt =)

men nu blir det säng...

puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: