Torsdag - inspirerande?!

2009-09-03 / 23:37:11
vilken dag...så många känslor den bestått av..både glad, arg, irriterad, lycklig osv...
men jag har en känsla av att morgondagen blir ännu värre... =( många tårar kommer rinna...men jag tror det kommer o bli en väldigt fin o värdig begravning...

har inte hänt så mycket idag heller...lämnat lilleman på dagis, åkt o jobbat, kommit hem. åhh vilken inspirerande dag hehe...

men imorgon får jag ligga kvar lite i sängen iaf...ska ju inte jobba...men usch jag bävar inför lördag...hoppas det regnar hehehe vill verkligen inte jobba så många timmar på en helg...hela lördagen försvinner o vips så e hela helgen borta.... =(

nä får väl ta o krypa ner så jag får lite sömn inatt...vart dåligt med många sovtimmar nu det sista =/

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: