Tisdag - trött ;)

2009-09-29 / 11:44:59
Igår blev det ingen blogg...jag blev för trött o somnade vid 8 när det va läggdax för jason hehehe...
men igår så klippte jag Jennie o cornelia o sedan kom daniel oxå så han blev lite stiligare ;)

Idag har jag hittils ätit frukost börjat på o tvätta...busat med jason..
som nu är hos min mamma o busar... o när jag är klar med tvätten ska jag o mamma o jason åka till gekås va det tänkt...
sen ska jag klippa anna ikväll så hon får en "frisyr" sånna projekt tycker jag e skit roliga... =D

nu måste jag ner i tvättstugan igen...somnar jag inte så skriver jag mer ikväll ;)

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Anonym

tack så mkt. jag blev så fiiin:)

Kommenterat - 2009-09-29 / 20:47:54  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: