Tisdag - helvetes ridtur

2009-09-08 / 22:19:01
jag är helt färdig...tvättade i morse,trött som en gnu...färdig med det myste jag lite med jason käkade lite sen va det sov dax...
sen kom linda, hon hade fått för sig att hon skulle lära sig o spela gitarr, lärde henne några enkla ackord så nu är det upp till henne o öva ;)
sen åkte jag o jason,linda o madde till herberts cafe för o fika...trevligt trevligt =)
kom hem både jag o jason va helt färdiga satte oss i soffan o kollade på nicke nyfiken...
tommy kommer hem efter jobbet han har även vart o handlat lite mat på hajen...

jag sticker ut till lollo för vi ska ge oss i väg på en trevlig liten ridtur i skogen...trevlig va det sista det blev hahaha
hästarna betedde sig på ett sätt dom aldrig gjort förut,allt slutade i kaos! vi kom vilse, trens gick sönder,vi ramla av eller ja gled av med hela sadeln 2 ggr...hästarna smet o vi fick jaga dom över dy o mossar...vi va helt genomsvett o blöta av våtmarkerna vi gått igenom...helt färdiga o nu kan man skratta åt det men där uppe i skogen så va det mer panikartade känslor...men men nu har man vart med om det...
vi bestämde att aldrig mer ger vi oss ut bara vi två med dom hästarna igen....

så nu har jag fått duschat av mig allt jag drog på mig inne i skogen o jag har ont överallt..fick ju nämligen nån gren som stack in i vristen,har en stor reva o blåmärke...tänkte faktiskt krypa ner i sängen...o glömma denna kväll hahaha

har många små funderingar i mitt huvud vad jag ska göra med vissa saker...ingen tycks veta svaret heller...hmm
men idag fick jag ett tips av en kär gammal vän om vad han tycker jag ska bli när jag blir "stor" o han e faktiskt inne på samma sak som jag funderat på...så jag tänkte jag skulle googla fram lite fakta om detta så får vi se om det blir nått mer med den saken...

Natti natti Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

Du kanske ska ta d lite lugnt nån gång när du e ledig. vi får ta en kopp snart, var länge sen...kram kram

Kommenterat - 2009-09-09 / 21:01:26  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: