Tisdag - Fattig?!

2009-09-15 / 22:00:10
hmm idag va tommy inte alls glad när han kom hem från jobbet...hehe...han hade åkt fast för fortkörning o fick en liten bot...ja eller liten o liten 3500kr KUL!!! tack så mycket baby för att du följer lagen...
men jag kan inte annat än o småskratta lite o jag tycker det är rätt åt honom hehehehe (onda jag)

idag har jag slappat hela förmiddagen med jason i sängen o kollat på en massa olika barnprogram...både jag o jason tyckte det va härligt med en hel morgon i sängen...
sen kom mamma o hälsade på,klippte henne o sen begav vi oss ner på stan...
mamma skulle köpa smink,sen fikade vi o kollade lite i affärer...trevligt =)
sen cyklade vi hem o mamma fick med sig en syltburk hem.

sen kom då som sagt tommy hem, hehehe (tycker fortfarande det är lite småkul)  sen vad det matdax...
sen åkte tommy iväg för o träna innebandy... o jag satte igång o göra lilleman redo för natten...nu sover han så gott o tommy kommer nog hem snart...

Jag hade verkligen velat va hemmafru på heltid men få bra betalt..hade vart super...men men nån gång i framtiden kanske dom stora "hönsen" kommer på ett bättre förslag än 3000kr i månaden..hur har dom tänkt att man ska klara sig på det?!Hmm

imorgon börjar min arbetsvecka...sen inte fram emot det...men det gör jag ju aldrig hehe ;)

Puss o kram
Kommentarer!
Postat av: Pattsy

skadeglädje den enda sanna glädjen el vad? =)

Kommenterat - 2009-09-17 / 12:24:32  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Postat av: Mange B

Fan vilka sura stålar att bli av med, men jag lider med honom ändå, jag har också pyntat upp det några gånger...



Trevlig helg, sug och svälj



Mange B

Kommenterat - 2009-09-18 / 16:18:06  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: