Söndag - slappisdagen

2009-09-13 / 22:34:01
Det har varit en riktig slappis dag idag,gick upp vid 1 hehehe lagade mat,inget avanccerat bara mackaroner o köttbullar =)
sen lekte jag lite med jason,sen kom min mamma o hämtade honom så jag o tommy fick lite egentid...
tommy har spelat tvspel praktiskt taget hela dag hahaha jaja...
jag satte igång o målade jasons rum, så imorgon eller på tisdag kommer lillis (hoppas jag) o spacklar o sätter upp tapeter så hans rum snart är färdigt...
sen slappade även jag =)

så idag har jag typ inte gjort nånting...ganska skönt o behövligt men imorgon får jag nog hitta på nått givande..
nu ska jag kolla klart på filmen innan det är dax för sängen...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: