Onsdag - harvat

2009-09-03 / 01:18:26
Oj då, tiden sprang iväg för mig nu ikväll...hehe jag fastande på facebook...va ju tvungen o harva lite hehehe snacka om beroende framkallande, man skulle nog aldrig börjat med det från första början.Eller vad säger du linda?

Jobbat idag några få stackars timmar, men det va gott o va hemma någorlunda tidigt...halv 10 så det va inte så sent, för tommy va fortfarande vaken (fast förskyld o grinig som karlar är när dom är "sjuka" )

annars har jag inte gjort ett ända vettigt skvatt idag...egentligen ganska menlös dag men men imorgon är det redan torsdag o det känns bra...synd bara att man som vanligt måste jobba...Nu känner jag verkligen att jag vill va hemma ett tag...
Jason drömde lite precis o pratade i sömnen, han sa nånting om att han inte ville va på dagis, utan att han ville följa med hem...
o detta går vi igenom varje dag när jag lämnar honom på dagis, så vem vet stackarn vill nog oxå va hemma o slappa lite med morsan ;) när han till o med drömmer om det på nätterna, då är det illa ;)

nä nu måste jag i säng...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: