Onsdag - förbannad

2009-09-16 / 23:44:17
Gahhh fan så irriterad man kan bli på sina arbetskollegor ibland...vad tänker dom med? ska man behöva vara morsa på jobbet med?! hmmm

så nu har jag avreagerat mig lite granna...idag har jag jobbat, gick sådär...men det går ju sådär med glassen såhär års inget o göra åt men men...
efter jobbet åkte jag hem till linda o tog en kopp te o tjöta lite o rökte...=)

Lillis har vart här idag o spacklat 1:a omgången...känner på mig att det kommer bli bra o det kommer va färdigt innan JUL weiii hahaha (skulle vart färdigt innan jul förra året ;) )
blir bara lite fundersam om jag fortfarande vill ha samma tapeter jag köpte för ett år sen...blåa tapeter med lite struktur...skit keliga egentligen MEN jag känner på mig att det antagligen kommer ritas osv på tapeterna så det kommer nog inte va snyggt länge om jag väljer en annan sort?!  kan lika gärna ha kvar dom jag köpt...får ha roligare tavlor o möbler istället...

Nä nu ska jag försöka harva färdigt för 4ggn, jävla fb som krånglar med mig...Morr

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: