Lördag - turridning

2009-09-26 / 23:26:53
När man för en gång skull har barnvakt o har chans o få sovmorgon så ska man upp tidigt o iväg på turridning...hahaha jaja men roligt va det, men jag fick givetvis en söt häst som inte ville ha nån fart...morr
när vi skulle tölta gick det så sakta för den lille stackarn att jag fick börja trava för o komma ikapp, det tyckte den va roligare o jag med, för då fick vi fart iaf ;) sen fick vi även galopperat vilket va skitlätt på en liten islandshäst mot va det är på en "stor" häst ;)

en liten bild på den söta jag red på i 1½timme

när jag kom hem så åkte jag för o hämta jason hos svärmor, sen vidare o hämta upp tommy,åka o köpa lördagsgodis o sen köra brossan, vidare till hajen för o storhandla, laga mat, käka, bråka med en trotsig jason , för att sen nästan dö av trötthet på soffan...men som vanligt vid 8 snåret så blir jag superpigg o kan absolut inte somna...så nu sitter jag här med godis o läsk o myser en lördag i min ensamhet för givetvis så sover båda mina pojkar...

imorgon har jag inte planerat nånting vad jag vet?! om jag nu inte glömt nått..hmm...

ska kolla klart på en film o nu o sen lägga mig i sängen o försöka sova lite...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: