Lördag - 11timmar

2009-09-19 / 23:14:07
Jaha då har man jobbat 11h idag...va bäst idag igen...o om torgny på jobbet inte göra nått drastiskt imorgon eller erik...så har jag vunnit ytterligare en sälj tävling ;) men än ska jag inte ropa hej... får se på måndag hur det ser ut när jag kommer till jobbet...

idag har jag levt i nån sorts dvala...har inte vart på g o har inte orkat rycka upp mig heller...jobbigt med sånna dagar...bara trött o hängig, är nog påväg att bli dödsjuk antar...händer typ 1ggn om året...

det va tänkt att tommy skulle ge sig av på fest när jag kom hem från jobbet, men det gick inge vidare för just nu sover han på soffan hahhaha han e sanslös hehehe
men väldigt söt oxå....han va så gullig mot mig imorse innan jag åkte till jobbet...

så imorgon ska jag försöka ägna lite tid åt min familj, va ju ett tag sen känns det som....jag känner att jag vill ha mer tid o spendera med mina nära o kära...det kommer väl hoppas jag...

nä antingen sängen eller tv?! eller ligga i sängen o titta tv :D

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: