Fredag - mys

2009-09-18 / 21:25:52
haha jag e så snurrig nu (för mycket i görning antar jag) jag kunde inte för mitt liv komma ihåg om jag bloggade igår...o det gjorde jag tydligen inte...hmm skumt, fastande antagligen förlänge på fb med mitt harvande ;)
rena drogen, måste sluta snart ;)

igår hände inget särskillt ändå mest bara jobb...idag har jobbat...försov mig lite imorse MEN jag va på jobbet i tid ändå =) väldigt få gånger jag blir sen hehehe
efter jobbet hem till en halvgrinig tommy (han va hungrig) så vi fick åka iväg hela familjen o käka lite pizza ;)
sen in på gpunkten kollade in nya pluggar (till öronen) o en sväng in på systemet så tommy fick köpt lite helgdricka ;) vidare till hajen för o handla lite fredagsmys grejjer...

trodde jag skulle få lite egentid med tommy nu ikväll men ack vad jag bedrog mig...fast jag visste det väl innerst inne ändå ;) han o lilleman har somnat hehehe men jag e ganska nöjd ändå...sitter här o myser med tända ljus o en kopp te o ska leta upp godispåsen som tommy har gömt hehehe

imorgon blir det till o jobba hela dagen =( men men dagen går ju fort iaf ;) så nu ska jag glutta lite mer tv innan det är bedtime

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: